Friday, November 30, 2007

台灣之旅

今次去台灣唔係玩"啊"<--台灣女仔好鍾意加"啊"在每句尾^.^距離上次到台灣已經有十年lu,今次去商業區果邊training,更覺得台灣變0左好多!不過好彩有Pamela趁少少空檔帶我地去食d地道野食,總算係有口福!
由左至右:
湯粄條、沙魚煙、米血糕(<--我無食呢個,因為用血整>.<)
擔仔麵、頭骨肉、魯肉飯
貢丸湯、??麵、(臨江街--地道野食集中地)
(江家--美味豆品店)、燒餅、栥飯
豆腐花(多多nuts)、著名珍珠奶茶

12 comments:

Mommy Dearest said...

好懷念。。。台灣食物。。。哈哈。

十五號是什麼店開將???

elaine said...

我間新office呢^.^

Mommy Dearest said...

ooo, congratulations!

Anonymous said...

好似好好咪...

elaine said...

係真係好好味!

Mommy Dearest said...

恭喜妳新店開張,祝業務蒸蒸日上!

Anonymous said...

tiger:
多謝你呀!做乜昨日唔出席呀!有D掛住你呢!

Anonymous said...

tiger
係我呀!!!知唔知我係邊個呀?稀客?
多謝晒你嘅gift,昨天你不再在場,冇
對手同我口角交流添.....

Anonymous said...

開估喇!!!!!上面係呀!!!!!gigi

tendy said...

tiger, merry christmas~~

芝c喵喵 said...

聖誕快樂~

elaine said...

Bees,
果日我岩岩新office開張,無辦法分身泥呀!>.<

鬼馬gigimoon,
嘻,我都好掛自你呢^.^