Monday, November 12, 2007

貓咪的壽命

之前同呀做、Honey等去牛皇打邊邊,好好食,而且唔貴,百5蚊就食到勁飽^.^
離開搭車時,Honey話有個貓友隻寶貝走了,是隻蘇短,很年青,只有6歲!後來知道蘇短都普遍短命!0下,唔係掛,咁Milky咪...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket跟住我問Honey:「咁係因為蘇短呢一種貓定係同個genes有關?」佢話係個genes既問題。wuwuwu...咁咪連呔b都...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
返到屋企,我同2貓傾0左好耐。唉,6年實在短啦,而家佢地已經4歲,倒數兩年咪要分開,如果係咁,點算呀?一次兩隻喎?Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
我一早知道貓兒通常會比貓主人早死,但無諗過會咁快喎!我一定好唔捨得佢地!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

7 comments:

Anonymous said...

我都係咁諗.......要珍惜珍惜!

Mommy Dearest said...

sigh sigh

elaine said...

唉...

Fairy said...

痴啦, pika大佬過左6啦, 不知幾咁肥c大隻, 嘻嘻

elaine said...

Helena,
係喎,仲有pika老大Q嘜保證^.^

Jess said...

所以你要對佢地好d囉..
唔好等佢地無哂餵口先比零食囉..
唔好等佢地病到死死下先買新貓樹、新玩具囉..

d玩具玩得多就唔好玩架啦, 要定期入新貨囉..

Anonymous said...

唔使驚喎, 車仔話佢所有蘇短都過左 6 歲啦, 一般黎講, 去到 16 歲都冇問題.