Sunday, October 01, 2006

10.1生日會

今日係我第一次同cake友正式既聚會,為咗慶(補)祝樽樽同未來林太waiwai生日。好開心呀,除咗見到好多jm好似兩位主角外,當然有辛苦既攪手喵喵、鬼馬"大眼"咕嚕、見過幾次面但好似識咗好耐既貓大C、新相識既lalawin&佢個friend Wendy。今次時間好充足,大家可以傾耐d,仲聽到樽樽講既"大驚嚇之廣州變態殺人犯"添!(樽樽記得唔好着紅衫白褲啊>.<)
戲肉當然係送禮物、切蛋糕同交換食食。嘻,滿載而歸呢!至於生日蛋糕係由喵喵操刀既 NY cheese cake,巧耐矛食過lu,巧食^3^!我飽到連晚飯都食少好多,睇泥開學之後唔見咗果兩磅好快會返泥探我!
希望快d再見到大家!

全部收獲+我的黑芝麻小麥胚芽牛油酥餅(右上角, 獻醜了!)

左邊:咕嚕的懶人麵包+餅餅;右邊:lalawin的合桃酥

上:waiwai的兔兔cookies及牛奶包包;下:喵喵的酥酥+酸忌廉牛油蛋糕

同場加演無耐有得睇矛得食既呔b...

9 comments:

Anonymous said...

嘩~ 快手得您ah~ 我遲2日先post...因為聽日又有節目, 我冤魂不息咁o伊哦o伊哦到去喵喵家整月餅呀, 好野, 佢出去學過, 我唔怕唔識整...十吓十吓la~ :p 到時一次過post晒呢2日ge食食呀~ ^^v

我d包包...面ge"防潮"糖粉唔知咪咪溶鬼晒呢? :(

Anonymous said...

今日又食又拎, 搞到艾同樽樽唔係太巧意思tim...>_<

btw...真係巧巧巧巧巧巧開心呀...謝謝晒你地啊...^3^

Anonymous said...

你睇下呔 b 個悶樣先啦!
成個悶字0向塊面樹喇! hohoho~~~

貓大c said...

係呀,咁快手既~我岩岩坐低做緊mask咋~hahahhahaaha~

elaine said...

咕嚕,
去喵喵樹整月丙,你就好啦,我要試食!
d糖粉一早溶鬼晒lu,仲洗問, keke!

waiwai,
唔洗唔巧意樹,至緊要你地中意!

阿做,
呢排呔b真係巧悶架,可憐豬>.<

suki,
有薯間做mask唔undate個blog, 打打打!

芝c喵喵 said...

哈哈~今日同咕lu同埋我同學係咁整...
原來我地本身有既食譜重好過出去學個個~
下年要整其他食譜先得~
整左幾個鐘先一人得幾個>.<
搞錯~
咁你幾時黎拎你個個呀??
星期五??

elaine said...

0苗0苗
一齊整月丙,好玩!!
星期五,ok丫!!
thanks!

Anonymous said...

典解艾矛丙丙啊...>_<

Anonymous said...

HI HI,

我係lalawin 嗰friend Wendy啊。係温書期間﹝即係唔專心啦﹞,居然唔誤打誤撞嚟到你嗰blog 到,唔好意思添。

多謝哂那天你們各人的禮物,謝謝!