Saturday, October 28, 2006

嘻,今日收到既食食^3^

今日諗住去上海街果頭睇吓d包包模(個made in Japan正方形方包模無哂貨),唔係太岩,哈,典知喵喵話借個車輪包模比我,拱我可以響假期試吓整咕嚕果個綠茶包lu!!(成功咗既一定要請佢哋食)
當然此行既另外目的係攞食食。今次喵喵送咗兩款美食:綠茶紅豆慕絲凍餅+沙律包,沙律包係後加既,好心既喵喵因為見我要1點幾出旺角攞食食,驚我肚餓所以加送的,真令人感動!!
睇吓...

巧令既cake,上面仲有金"薄"添!綠茶紅豆的確係絕配,巧巧食!

沙律包(麥包?)咪睇佢細細個,有巧多料架!呔爸仲同我搶食最後一啖添!

多謝芝c喵喵! Photobucket - Video and Image Hosting

5 comments:

Anonymous said...

巧令呀...流晒口水tim :)
Bo Bo

芝c喵喵 said...

鐘意就好了~

係呀~包包太迷你了~下次整左個d比你呀~
哈~

elaine said...

Bo Bo,
好正呀d食食!我聽日有green tea chiffon, 你要唔要試吓!

喵喵,
thanks....流口水中

Anonymous said...

我...喵喵包包有得睇無得食, 俾隻咕嚕佬食計左~ >:( 都唔俾啖泥咬吓~ >:p

elaine said...

哈!
咁我呀呔爸都叫有同我share, 算有情有義lum!