Sunday, October 08, 2006

Tiger三歲勒~~

今日呔B三歲勒!肥仔呢排缺少媽媽既照顧,肥?咗又悶悶不樂呀,可憐豬!阿仔,如果我唔洗返全日,可以好似以前拱,下晝同你一齊瞓晏覺同傾計,你話...幾好呢...Photobucket - Video and Image Hosting
祝呔B快快樂樂,健康健康!

呔媽我呢就正在忙緊PDES既功課,今次係Language Art,要作1000字detective story+2篇Poem(共300字)+1篇500字既one-act play,屎味!我連中文詩都唔曉作,而家要我作兩首英文千!Photobucket - Video and Image Hosting
幸好,而家只淨番個劇本啫,我應該可以8點前攪掂,呼"

9 comments:

Anonymous said...

生日快樂千!
貢快就杉趣! 真係光陰似箭,
呔媽要多 d 陪呔 b 至得架嘛!
貓地悶悶呀! 都甩又未到! 悶屎貓咩~~~

elaine said...

阿做,
都唔朱幾時會有都甩??
我要夜晚先返到屋企,
d貓地都悶屎咗~~

Anonymous said...

成日無人陪反反, 好苦悶啊~

elaine said...

咕嚕,
呔b佢地而家係幾橙橙呀,媽媽唯有等假期倍佢地反多d lu!

tendy said...

happy birthday to tiger ah~~

elaine said...

tendy姨,
thanks!!
呔b

Anonymous said...

生日快樂)))

Jess said...

ti b happy birthday ah~~~~~~~~~~~~~~~~

elaine said...

兩位姨姨,
巧耐矛見勒,唔朱21號媽媽會唔會見到你地呢?