Sunday, October 15, 2006

班蘭旋風饅頭

近來發生很多不如意的事,令到我的情緒很低落。呔爸說,若你不能接受,就要設法去改變它,再自怨自艾也沒用,所以我決定不再坐以待斃,再說,若仍不能改變現況,才考慮離開吧!

減壓的方法當然是整食食。我今次參考了網友Elsa的食譜,初嘗試饅頭。很有趣呢,又不難做,製成品看來不錯,因為很快便被呔爸和我消滅了!

Photobucket - Video and Image Hosting

11 comments:

Anonymous said...

工作唔如意,真是十分惱人的,但請妳記住,它不是妳身活的全部,我自已都是過來人,有時都要自已想開一點,放鬆些^^

elaine said...

11??
tiger11嗎?歡迎光臨!
是的,放鬆自己正是我當前要做的要務!謝謝關心!

tendy said...

整食食都好ah, 可以暫時忘記d煩惱~~

Anonymous said...

哈...下次聚會我要食呢款"萬"頭~ :p

elaine said...

tendy,
整食食的確係減壓良方!

咕嚕,
我要改良一下個recipe, 事關隔左夜個饅頭就巧乾又硬硬地!

Anonymous said...

我又要食))))))))

Anonymous said...

elaine 姨

唔開心就唔好做law~
好似我咁, 日日係企企訓覺豬, 得聞又捉下小飛飛, 再唔係, 夜嗎嗎果陣開個運動會, 巧開心固, tiger 同 milky 都會巧開心固~~

elaine said...

阿做,
星期六去愛德華樹比你食^.^

呀彩姊姊,
媽媽會考慮你既建議,我地呢都想佢多d陪下貓地!
呔弟字

Mommy Dearest said...

Elaine

你尽量做好自己的本份,放鬆些,其他野,当睇唔到!

芝c喵喵 said...

elaine:
搵到減壓既方法係好事呢~
加油繼續狂整~哈哈哈~

elaine said...

mommy, 喵喵,
多謝關心呢,呢個禮拜好d lu,
食食我會繼續整,
對減壓好有幫助!