Sunday, October 29, 2006

兩條蟲蟲+一隻腳板

買咗日本南瓜,諗住學大丸同喵喵佢哋整有益既南瓜包,又可以應吓節,點知....
太耐無整包,非常不順利-_-"
1. 南瓜比我想像中多水(蒸完後),所以加南瓜落麵糰就好濕,搓咗好耐,搞到腰骨又痛番;
2. 包餡好難控制,未試過包d咁濕既餡,d皮勉勉強強先黏得到。
無晒心機,嗚.... 大腳板,wuwuwu....有個底穿穿哋....

呢條蟲蟲算ok勒,另一條爆咗少少腔!慘!慘!慘Photobucket - Video and Image Hosting

10 comments:

芝c喵喵 said...

第一次做,好好了~
真的~
比我的第一次還好n倍~哈~
我今天都腰痛呢><

貓大c said...

呔媽,我同你一樣,南瓜搞到d粉太濕,做唔到型呀個餅餅~

elaine said...

喵喵,
多謝鼓勵,我會再試的!
保重啊!

大c,
d皮濕搓搓吓都ok,d餡濕--搞到我頭都大埋!

Anonymous said...

尋日想買南加ga, 不過唔識點揀, 8機d唔係好掂, 未切ge又唔知係咪一定要晒成個, 都留番出去citysuper/乞"痴"島先買...好似質素會高d~

elaine said...

yes, 咕嚕,
果兩間隱陣d!

Yumi said...

係呀,我整麵包時都係包的時候最難,濕到包吾到,好激氣,正習中.不過你整得好好呀.

elaine said...

yumi,
邊度好呢...大家一起努力!

Yumi said...

我想問你塗蛋汁的時間, 我不嬲都係一塗完就入爐,不過次次都整得吾好,即係好快"lon"呀,或者個面(皮)好硬,整吾到出面街0個d咁, 早排見wing wing 小詠話佢的做法係入爐後1分鐘先塗蛋汁,我未有時間嘗試,你係咪都係呢個方法 ??

elaine said...

Yumi,
呢個包包唔洗搽蛋液。
燶?會唔會係爐火既問題?或者你試下放下一層焗or焗至包面上色加錫紙會好d!

Yumi said...

好呀.下次加錫紙先. tks