Sunday, October 22, 2006

近況^.^

禮拜一終於去咗睇醫生,醫生話我精神緊張攪到腸胃敏感同胃膜發炎,症狀係成日會肚痛,肚有很多氣頂住,有時會嘔番d氣出泥,同埋無胃口。食咗藥後個胃好番d,想食野,不過個肚仔仍然唔掂。算啦,e生話要調節做事心態,放鬆d先至得。我今個星期算ok啦,果個肥仔又同人打架,我淨係捉咗另一個避開佢,費事又比佢打親;班學生今個星期好似無咁顛,我又盡量唔勞氣架勒,都唔可以嬲咁多,我點做佢地都有人唔正常既,實在無晒辦法,又唔應該咁擺上心。所以,今個星期我處理壓力算有進步了,同時要多謝關心我既各位姊妹,仲有團契弟兄姊妹既代禱呢
Photobucket - Video and Image Hosting

6 comments:

Anonymous said...

唔好太緊張攪到腸胃差晒~
但換著我一定起個腦幻想打爆d細路個頭~

elaine said...

咕嚕,
你諗果d"幻想"我一早就想ed 啦!哈!

Mommy Dearest said...

elaine

放崧多一些,为你祷告 xp

貓大c said...

I have also prayed for you~
Last nite I also have nightmares...

elaine said...

Thanks,
mommy & Suki!
其實而家既都市人都要識得放鬆吓!

elaine said...

Thanks,
mommy & Suki!
其實而家既都市人都要識得放鬆吓!