Sunday, October 22, 2006

西貢打邊邊+又再旋風

尋晚同呔爸去咗Edward樹打邊邊,出席既有Edward伉儷,阿做, Honey,Sugar姐姐,小歸子同埋佢隻愛貓"豆貴人"。 可憐既支支頭暈泥唔到(唔知係咪有"好消息"?),希望佢快d好番啦!首先講吓尋晚見到既5貓:豆貴人對眼真係巧大,哈!可憐豬驚到唔識"yuk",Edward四千金:Macy好怕人,不過d毛毛巧滑滑;Pansy又係怕人,d眼神好憂怨呢,不過呔爸抱到佢喎,得戚得佢-_-'';Tracy正一PR貓,唉,未停過又為食,成條魚柳比佢食咗差唔多一半,仲有我地可以一睹佢馬桶貓既風采;Daisy就唔知點解怕人怕得咁緊要(Edward係咪虐待佢?),好難見到四小姐一面呢!
多謝Edward同偉玲既招呼,下次我哋要上天台BBQ啊!
P.S.應承阿做請佢食旋風饅頭,今次整我落多咗10g水,雖然無咁硬,但呔爸話有少少"痴"口,睇呢下次要減番d水份!

6 comments:

Anonymous said...

卷得靚過上次, 下次就到我地貓友食la~ 最靚~

Anonymous said...

你話我0地種花有難度, 查實你呢 d 整0野食對我泥講難度仲高呀! 我都想自己整下當早餐呀!

elaine said...

咕嚕,
好丫,我會整呢款,希望整到--最靚啦!

阿做,
but我種親花都屎喎,唉...呢d相對易d!
不如我mail個recipe比你試吓!check mail啦!加油!

Mommy Dearest said...

elaine

我囡睇到说劲好食...要我整,但唔识呀

elaine said...

mommy,
我参考Elsa個recipe:
斑蘭椰汁饅頭: by Elsa

低筋麵粉 150g
糖 20g
泡打粉 1/4tsp
Yeast 2g
椰汁 約65g (我再加了少許溫水調稀椰汁)
斑蘭香油 適量

1. 所有材料(斑蘭香油除外)攪勻成團
3. 材料拌勻後立即分成兩份
4. 其中一份麵團快手加入斑蘭香油並搓至光滑 (另一椰汁麵團用布蓋好)
5. 之後同樣搓揉另一麵團至光滑
6. 兩個麵團發酵若30mins
7. 用麵棍將麵團分別推成長方形
8. 綠色在底,白色在面,卷起切成小份
9. 將麵團放在蒸籠上鬆馳10-15mins
10. 水滾後蒸6mins即成

Tips:
-由於用低筋麵粉,發酵後也不會脹大2倍,只會是見到麵團微微鬆發
-卷起切成小份後,邊位可能因切下時而壓扁了.固切時要快及輕手一刀過,不要拖拉麵團.寧願之後用手輕力搓回圓身.因蒸時麵團會發大,旋風紋便會清晰可見.
-麵團放在蒸籠時要留空位,因麵團遇熱會發大
-若發酵或蒸太長時間,饅頭都會列開,小心!!

Mommy Dearest said...

elaine

唔系晒